جلسه هماهنگی یادواره ۲۴ شهید دفاع مقدس بردخون برگزار شد

نخستین جلسه هماهنگی برگزاری یادواره ۲۴ شهید دفاع مقدس بخش بردخون در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان دیر برگزار شد.

به گزارش موج دیر، سرهنگ سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی یادواره شهدای بردخون هدف از برگزاری این یادواره را پاسداشت مقام ایثار و شهادت دانست و گفت: عزت امروز اسلام از برکت خون شهیدان است؛ لذا این یادواره باید به گونه­ ای برگزار شود که لایق مقام والای شهدا باشد.

وی ادامه داد: این مراسم ها آثار زیادی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جدید با آرمان های شهدا و ارزش های والای انقلاب دارد.

حسینی نیا افزود: اگر امروز ما و خانواده هایمان در امنیت کامل هستیم و ایران بعنوان یکی از امن ترین کشورهای دنیا شناخته شده است بخاطر از خودگذشتگی و رشادت های همین شهدا است.

یونس باربرز فرماندار شهرستان دیر گفت: مسئولیت برگزاری یادواره شهدا تنها بر عهده یک ارگان یا نهاد خاص نیست و همه‌ ما به واسطه ادای دین به این عزیزان موظفیم تمام تلاشمان را در جهت برگزاری هر چه بهتر این مراسم انجام دهیم و یادواره شهدا باید با شکوه هرچه تمام برگزار شود.

باربرز در پایان خاطرنشان کرد: باید امروز تا زنده هستیم قدر فرصت ها را بدانیم و فرهنگ ایثار و شهادت را تقویت کنیم که این یکی از درس های یادواره شهدا است.

گفتنی است که یادواره شهدای بردخون با حضور و سخنرانی آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری (نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری)، روز دوشنبه بیست و پنجم اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشا در جوار گلزار شهدای گمنام بردخون برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/