خودروی سرقتی در عسلویه کشف شد

فرمانده انتظامی عسلویه از اجرای طرح مهار و کشف یک دستگاه خودروی سرقتی وانت پراید و دستگیری یک نفر سارق در این شهرستان، خبر داد.

به گزارش موج دیر، سرهنگ حسین خواجه شنبه شب در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت :با توجه به اعلام وقوع یک فقره سرقت خودروی وانت پراید در سه راهی نخل تقی، بلافاصله طرح مهار اجرا و کلیه خروجی های شهر نخل تقی و عسلویه با استقرار ماموران مورد کنترل و رسیدگی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی تشریح کرد: ماموران انتظامی در حین گشت زنی در سطح شهر به یک نفر که به صورت مشکوک در محل اجرای طرح تردد می نموده مشکوک که بلافاصله دستگیر و با بازرسی بدنی نامبرده ،مدارک شناسایی خودرو اعلامی از وی کشف وجهت بررسی بیشتر به یگان انتظامی دلالت داده شد.

فرمانده انتظامی عسلویه افزود: با تحقیقات فنی،متهم لب به اعتراف گشوده و اعلام داشت خودرو را با همکاری دو نفر دیگر سرقت نموده و با توجه به مسدود بودن خروجی های شهر ،خودرو را داخل حیاط منزلی در شهر نخل تقی پارک نموده اند ،که با راهنمایی سارق خودرو سرقتی کشف و تحویل مالباخته گردید.

سرهنگ خواجه در پایان تاکید کرد: مالکان خودروها بايستي ضمن تجهيز وسايل نقليه به وسايل هشدار دهنده و ايمني مانند دزدگير و قفل فرمان از وقوع چنين مواردي پيشگيري کرده و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک ، مراتب را به پليس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای خبر/