رتبه بندی حق صنفی معلمان است

دکتر عبدالحسین جهانگیری مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر گفت: طرح رتبه‌بندی حق صنفی معلمان است.

به گزارش موج دیر، دکتر عبدالحسین جهانگیری مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر صبح چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در تعطیلات نوروز بر اساس آمار ثبت شده در سامانه ستاد اسکان حدود ۹ هزار نفر از فرهنگیان در مرکز آموزشی و رفاهی آموزش و پرورش و مدارس اسکان یافتند.

وی ادامه داد: در سال گذشته توطئه های دشمنان به مدارس کشیده شد از اغتشاشات گرفته و تا قبل از تعطیلات نوروز شاهد آن بودیم که مسمومیت ها به مدارس کشیده شد که الحمدلله به مدارس دیر کشیده نشد.

دکتر جهانگیری با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که می فرمایند معلمان افسران سپاه پیشرفت هستند بیان کرد: معلمان در خط مقدم با توطئه های دشمنان قرار دارند که با تبیینی که کردند نقشه های دشمنان نقش برآب شد.

وی خبرنگاران را پرچم‌داران جهاد تبیین نامید و گفت: خبرنگاران در انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی و دولت مردمی ایران قوی و در راس آن دستاوردهای آموزش و پرورش نقش بسزایی را ایفا کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر اظهار کرد: مجموعه آموزش و پرورش رکن اساسی در جمهوری اسلامی است که در راس آن معلمان قرار دارند، تاثیر گذاری که معلم می تواند در جامعه داشته این را می طلبد که توجه بیشتری به این قشر زحمتکش شود.

جهانگیری بیان کرد: یکی از سیاست های کلی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش زمینه سازی برای ظهور حضرت ولیعصر (عج) است.

وی با بیان اینکه رتبه‌بندی حق صنفی معلم است و نباید دیگران به اشتباه آن را رسانه ای کنند گفت: تعاملات دیگر نهادها با آموزش و پرورش باید بیش از پیش شود چرا که آموزش و پرورش کارخانه انسان ساز است.

جهانگیری اذعان کرد: برای اولین بار در این سال تحصیلی کنکور ۱۴۰۲ در دی ماه ۱۴۰۱ برگزار شد که با ظرفیت بالایی که آموزش و پرورش شهرستان دیر داشت توانستیم با سربلندی کامل کنکور را برگزار کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: بیش از ۲۵۰ دانش آموز دختر و پسر به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

دکتر جهانگیری با بیان اینکه مرکز اختلالات یادگیری در سال ۱۴۰۱ افتتاح شد گفت: ساختمان دارالقرآن در آینده نیز افتتاح خواهد شد و همچنین مدارس نیمه کاره نیز تا مهرماه سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای خبر/