۷ مدرسه شهرستان دیر میزبان شهید گمنام خواهند بود

دکتر عبدالحسین جهانگیری مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیّر در گفتگو با موج دیر گفت: همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) ۷ مدرسه شهرستان دیّر میزبان شهید گمنام خواهند بود.

به گزارش موج دیر، دکتر جهانگیری با بیان اینکه پیکر یک شهید گمنام درمدارس شهرهای آبدان، دوراهک،دیّر و در دو روستای سرمستان و لمبدان پایینی مورد استقبال قرار می گیرد اظهار داشت: طبق برنامه ریزی انجام شده روز سه شنبه مورخ ۲۹ آذرماه مراسم استقبال از این شهید در مدرسه شهید مطهری آبدان ساعت ۰۸:۳۰ برگزار می شود و مراسم بعدی نیز در مدرسه حضرت رقیه (س) ساعت ۰۹:۳۰ این شهر برگزار می شود.

دکتر جهنگیری بیان کرد: مراسم استقبال از شهید گمنام در روستای سرمستان روز سه شنبه ساعت ۱۰:۳۰ توسط مدرسه ۲۲ بهمن برگزار می شود.

وی افزود: در شهر دوراهک نیز مراسم استقبال در مدرسه شهید رجایی ساعت ۱۳:۰۰ همان روز و همچنین در روستای لمبدان پایینی،مدرسه جهاد ساعت ۱۵:۰۰ مورد استقبال شهید گمنام قرار می گیرند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیّر تصریح کرد: روز چهارشنبه ۳۰ آذرماه دو مدرسه شهر دیّر مورد استقبال شهید قرار می گیرند که ساعت ۰۷:۳۰ در مدرسه زینبیه و ساعت ۰۹:۰۰ در مدرسه حدیث خواهد بود.

انتهای خبر/