قبور مطهر شهدای گمنام دیّر عطر افشانی شد

مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای گمنام بندر دیّر همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع)، امام جمعه و جمعی از مسئولان، بسیجیان، رزمندگان و ایثارگران برگزار شد.

به گزارش موج دیّر، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر صبح امروز در مراسم آغازین هفته دفاع مقدس و غبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام تأکید کرد: امروز اینجا آمده‌ایم تا با شهدا تجدید عهد و پیمان کنیم و راهشان را ادامه دهیم.

وی همچنین اظهار داشت: تجلیل و تکریم از شهدا، یک وظیفه دینی و اخلاقی است و امیدواریم که در قیامت شرمنده شهدا نباشیم.

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه‌السلام شهرستان‌دیّر با تأکید بر اهمیت جایگاه شهدا در تاریخ انقلاب اسلامی، اظهار داشت: شهدای گمنام، نماد ایثار و مقاومت هستند و یاد آن‌ها همیشه در دل‌های ما زنده خواهد ماند.

وی افزود: شهدا پرچمداران عزت و افتخار ایران اسلامی‌اند و هرچه ما امروز از امنیت، سربلندی و استقلال داریم، حاصل خون پاک آنان است. ما باید به‌عنوان پاسداران این سرزمین، ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و وظیفه داریم که این آرمان‌ها را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

فرمانده سپاه دیّر با اشاره به اهمیت تجلیل از شهدا تصریح کرد: غبارروبی از قبور شهدا تنها یک حرکت نمادین نیست؛ بلکه تجدید عهدی است با آن‌ها و یادآوری وظیفه سنگینی که بر دوش ماست. شهدا برای همیشه در تاریخ ماندگارند و وظیفه دینی و اخلاقی ماست که آن‌ها را تکریم و راهشان را زنده نگه داریم.

انتهای خبر/