مشکلی که بعد از ۳۸ سال در دولت شهید رئیسی حل شد

رئیس کل دادگستری استان بوشهر از صدور اسناد مالکیت اهالی روستای جهادآباد بردخون بعد از ۳۸ سال خبر داد.

مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر صبح امروز در جمع اهالی بردخون، اظهار داشت: با توجه به دستورات و تأکیدات رئیس عدلیه، دادگستری استان بوشهر به مسائل و مشکلات ثبتی چندین ساله استان ورود کرد که در عسلویه و آب‌پخش مسائل و مشکلات ثبتی مردم حل شد و امروز نیز شاهد حل مشکل ۳۸ ساله بخشی از شهر بردخون هستیم.

وی افزود: روستای جهادآباد بردخون در سال ۶۵ پس از وقوع سیل ویرانگر آن سال برای سکونت روستاهایی که در سیلاب آن سال تخریب شده بود در نظر گرفته شد و از همان زمان بین ادارات کل منابع طبیعی و بنیاد مسکن اختلاف بوده و اهالی فاقد سند مالکیت بودند.

مهرانگیز بیان کرد: با تعامل و همکاری فرمانداری شهرستان دیر، ادارات کل منابع طبیعی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر و زحمات جهادی همکاران اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و شهرستان دیر امروز شاهد صدور اسناد مالکیت مردم شریف بردخون هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با هدف باز کردن گره‌ای از مشکلات مردم، امروز تعداد ۴۸ سند مالکیت پس از ۳۸ سال صادر شد ولی باید همکاران ثبت اسناد و املاک تلاش کنند در کوتاه‌ترین زمان ممکن بقیه اسناد مالکیت اهالی صادر شود، زیرا مردم باید نتیجه این اقدامات بزرگ را لمس کنند.

انتهای خبر/