تقدیر امام جمعه بندر دیّر از رئیس سابق دانشگاه آزاد و تأکید بر استفاده از تجربیات وی

امام جمعه بندر دیّر در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان، با تقدیر از زحمات رئیس سابق، ایشان را از سرمایه‌های ارزشمند منطقه دانست و خواستار بهره‌گیری از تجربیات ارزنده وی شد.

به گزارش موج دیرّ، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی صبح چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندر دیّر با تقدیر از زحمات رئیس سابق دانشگاه آزاد دیّر، اظهار کرد: ایشان از سرمایه‌های ارزشمند شهرستان هستند و انتظار می‌رود از تجارب ارزنده وی استفاده شود.

امام جمعه بندر دیّر با تبریک به سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی دیّر، افزود: امیدواریم ایشان بتواند گام‌های بلندی در راستای پیشرفت دانشگاه و منویات رهبر فرزانه انقلاب بردارند.

وی با بیان اینکه دانشگاه باید مبدا تحولات باشد، ادامه داد: با توجه به همجواری شهرستان دیّر با صنایع نیاز است که ارتباط و تعامل بین دانشگاه و صنعت برقرار شود.

حسینی با اشاره به نقش آفرینی دانشگاه در تربیت نیروهای کارآفرین، خلاق، عالم و مدیران فردای جامعه، عنوان کرد: دانشگاه در کنار توجه به علم و دانش باید افرادی مؤمن، متعهد و کارآمد برای نظام اسلامی تربیت کند.

وی یادآور شد: دانشگاه بسترساز پیشرفت جامعه است و وجود یک دانشگاه در منطقه و شهرستان باید بتواند تحول عمیق و ژرف در محیط پیرامون خود ایجاد کند.

امام جمعه دیّر با تاکید بر توجه به ایمان و اخلاق در کنار علم در دانشگاه، افزود: دانشگاه باید نسل جوان و دانشجویانی عالم و دل در گرو کشور پرورش دهد و برای پیشرفت و آبادانی کشور گام‌های بلندی بردارد.

انتهای خبر/