آئین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دیّر برگزار شد

در آئینی با حضور مسئولان، از خدمات ۱۴ ساله عبدالعزیز بحرانی تقدیر شد و حبیبه فخرایی به‌ عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی بندر دیّر معرفی شد.

به گزارش موج دیّر، عبدالعزیز بحرانی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی بندر دیّر در این آئین گفت: دوران مدیریتی من پرزحمت و شیرین و پرفراز و نشیب و دوران بی نظیری برای دانشگاه بود.

عبدالعزیز بحرانی افزود: با وجود تحریم و تورم و کمبود بودجه و اعتبارات و امکانات و شیوع کرونا و موارد مترتب بر آن خدا را شاکر هستم که دانشگاه از این مشکلات سربلند بیرون آمد.

وی ادامه داد: مشکلات پیش رو باعث نشد که در امور مختلف دانشگاه و آموزش دانشجویان وقفه‌ای ایجاد شود که مدیون اساتید و کارکنان و دانشجویان هستیم.

بحرانی عنوان کرد: اولین شاخص مدیریتی من تعامل سازنده و همدلانه و هم افزا با دستگاه‌های اجرایی و غیر اجرایی شهرستان و استان و فرماندار و امام جمعه بود.

وی با بیان اینکه در دوران مدیریت، فراجناحی و مستقل از اندیشه و نظرات سیاسی عمل کردم، افزود: موفق شدیم دانشگاه آزاد اسلامی دیّر را به عنوان الگو در ارتباط و اخلاق مداری معرفی کنیم.

بحرانی بیان داشت: به کارگیری اعضای علمی جوان و بانوان، ترمیم چارت دانشگاه، اختصاص ۳۰ هکتار زمین از اراضی ملی جهت کارهای پژوهشی و تحقیقاتی در حوزه آبزیان و پرورش میگو، تأسیس مدرسه سما، ساخت مسجد دانشگاه، ارتقا رتبه دانشگاه از ۲۵ به ۲۱ و افزایش نمودار دانشگاه، سوددهی دانشگاه، به روز بودن حقوق کارمندان و اعضای هیأت علمی از جمله عملکرد این سال‌ها بوده است.

وی با اشاره به لزوم راه اندازی واحد سرمایه گذاری و امور اقتصادی در دانشگاه آزاد اسلامی دیّر، ابراز کرد: دانشگاه باید یک مرکز تجاری سازی داشته باشد.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی بندر دیّر نیز با تقدیر از حمایت رئیس دانشگاه ازاد اسلامی استان و رئیس سابق دانشگاه آزاد دیّر، گفت؛ پرورش فکری بنده و سایر همکاران مرهون تلاش‌های رئیس سابق دانشگاه است که برای ما پدری دلسوز هستند که از ایشان درخواست داریم همچنان در این مسیر یاری گر ما باشند.

حبیبه فخرایی افزود: امیدوارم با همکاری و همراهی مسئولان شهرستان بتوانم مثمر ثمر باشم و به هم افزایی مجموعه کمک کنم.

وی تاکید کرد: تمام تلاش خود را برای بهبود جایگاه و ارتقا دانشگاه آزاد اسلامی دیّر به کار خواهم گرفت.

در این آئین از خدمات ۱۴ ساله عبدالعزیز بحرانی تجلیل و حبیبه فخرایی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی بندر دیّر معرفی شد.

انتهای خبر/