افتتاح ۸۵ پروژه در شهرستان دیّر

حمید حسینی دبیر ستاد هفته دولت شهرستان دیّر گفت: همزمان با هفته دولت ۸۵ پروژه در این شهرستان افتتاح می‌شود.

به گزارش موج دیّر، حمید حسینی دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان دیّر در گفت‌وگو با خبرنگاران با گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: امسال در هفته دولت ۸۵ پروژه‌ در شهرستان دیّر افتتاح می‌شود.

حسینی با اشاره به پروژه‌های شاخص هفته دولت در شهرستان دیّر، ادامه داد: جاده وفاق(بزرگراه شهید رئیسی) از پروژه‌های مهم شهرستان دیّر است که باند اول آن با اعتبار ۲۹۳ میلیارد تومان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

دبیر ستاد هفته دولت شهرستان دیّر از افتتاح ۱۱۰ واحد مسکونی روستایی با اعتبار ۶۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خبر داد و افزود: ۴۰ واحد مسکن نهضت ملی نیز با اعتبار ۵۲ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

حسینی ادامه داد: بهسازی فاز اول محور آبدان- دوراهک(۲۵ میلیارد تومان) و فاز اول پیچ‌های جاشک(۲۵ میلیارد تومان) از دیگر پروژه‌های افتتاحیه هفته دولت امسال در شهرستان است.

وی با اشاره به افتتاح پانسیون پزشکان با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان، عنوان کرد: بهسازی و تعریض محور جاشک-آبدان با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان و افتتاح مرکز جامع سلامت بردخون و کتابخانه آبدان هم به ترتیب با ۱۵ و ۸ میلیارد تومان سایر پروژه‌های شاخصی است که به بهره‌برداری می‌رسد.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان دیّر به پروژه‌های شاخصی که کلنگ‌زنی می‌شوند اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی کارخانه سیمان سفید با اعتبار ۸۳۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و انتقال برق ایستگاه شماره ۲ دیّر به طول ۱۵ کیلومتر با اعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان در هفته دولت امسال آغاز می‌شود.

وی افزود: احداث ۵ مدرسه خیرساز با اعتبار ۱۵۲ میلیارد تومان و میدان روستای شهریار و بهسازی و تعریض محور شهریار به کناری(قطعه اول) با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

حسینی ادامه داد: عملیات طراحی پارک ۴ هکتاری دوراهک با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان در هفته دولت آغاز خواهد شد.

انتهای خبر/