چهره شاخص فرهنگی بسیج استان بوشهر انتخاب شد

«علیرضا عابدی»از فرهنگیان برجسته شهرستان دیّر به عنوان چهره شاخص فرهنگی بسیج استان بوشهر در سال ۱۴۰۲ انتخاب شد.

به گزارش موج دیّر، «علیرضا عابدی»، از فرهنگیان شهرستان دیر، به خاطر فعالیت‌های درخشان فرهنگی‌ هنری در سال گذشته به‌عنوان چهره شاخص فرهنگی بسیج استان بوشهر در سال ۱۴۰۲ انتخاب و در آیین تجلیل از منتخبین فعال جبهه فرهنگی هنری بسیج استان تجلیل شد.

«علیرضا عابدی»، از چهره‌های شناخته‌ شده و تأثیرگذار در زمینه فرهنگی و دفاع مقدس است.

 به مناسبت این انتخاب شایسته، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، با ارسال لوح سپاس و تندیس از زحمات و تلاش‌های ایشان تقدیر کرد. این انتخاب نشان‌دهنده تلاش‌ها و خدمات بی‌نظیر ایشان در حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرستان دیّر و استان بوشهر است.

او دانشجوی دوره دکتری جامعه شناسی، مدیر و موسس مرکز آرشیو و اسناد انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شهرستان دیّر است و از سال ۱۳۹۳ تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار اثر و سند از شهدا، ایثارگران و رزمندگان شهرستان دیّر را جمع‌آوری و طبقه‌بندی کرده است.

تالیف ۲۵ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس، مبلغ فرهنگی شبکه روشنگران فرهنگی بسیج، مدیر کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج ، مسوول کمیته خادم الشهداء ،موسس و مسوول گروه جهادی خادم الشهداء، عضو هیئت موسس مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی (ع)، فرهنگی و عضو شورای آموزش و پرورش و مسوول مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج شهرستان دیّر از دیگر فعالیت‌های وی است.

انتهای خبر/