فرمانده سپاه دیّر خبرداد؛

اجرای ۱۳۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در شهرستان دیّر

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر گفت: ۱۳۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در سطح شهرستان توسط پایگاه‌ها و حوزه های مقاومت بسیج و کانون های بسیج اقشار اجرا خواهد شد.

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کشور ایران در اوج عزت، افتخار و سرافرازی قرار دارد.

وی ادامه داد: دهه فجر یادآور دورانی است که همبستگی و همکاری مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره)، به وقوع انقلاب اسلامی و سرنگونی رژیم ستم‌شاهی انجامید.

فرمانده سپاه شهرستان دیّر افزود: انقلاب اسلامی با هدایت‌های امام خمینی(ره) و پس از ایشان با رهبری مقام معظم رهبری، ایران توانسته است با تحریم‌ها و فشارهای بی‌سابقه از سوی دشمنان، ایستادگی کند و پیشرفت‌های چشمگیری را در حوزه‌های مختلف رقم بزند.

 حسینی نیا با بیان اینکه رسانه‌ها در آگاهی بخشی و بیان پیشرفت‌های انقلاب اسلامی و مبارزه با سیاه‌نمایی‌های دشمنان نقش بسیار ارزشمند و مهمی دارند گفت: اصحاب رسانه می‌توانند افکار عمومی را به سمت توجه به دستاوردها و ارزش‌های انقلاب هدایت کنند که باعث افزایش اعتماد و همبستگی مردم به نظام و حکومت شود و انگیزه آنها برای شرکت فعال در فرایندهای سیاسی و اجتماعی را افزایش دهد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر در ادامه به برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در این دهه ۱۳۰ عنوان برنامه توسط پایگاه‌ها و حوزه های مقاومت بسیج و کانون های بسیج اقشار در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری یادواره اولین شهید زن جنوب کشور،برگزاری برنامه های فرهنگی، ورزشی و هنری، جشنواره مسابقات نقاشی، دیدار با خانواده شهدا و رزمندگان دوران انقلاب، برپایی نمایشگاه عکس از دیگر برنامه‌های این دهه است.

انتهای خبر/