طی یک ماه اخیر رخ داد؛

سومین نوزاد در آمبولانس شهرستان دیّر متولد شد

طی ماه جاری سومین نوزاد با کمک تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان دیّر در کابین آمبولانس به دنیا آمد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: طی ماه جاری و در اعزام‌های جداگانه مادران باردار توسط ناوگان اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر سه نوزاد با کمک تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی در کابین آمبولانس به دنیا آمدند.

عباس آدمیت‌نسب اضافه کرد: این مادران که ساکن بخش بردخون بودند، با مراجعه به مرکز خدمات جامع سلامت و با توجه به شرایط بارداری بلافاصله بوسیله ناوگان اورژانس ۱۱۵ اعزام که در مسیر انتقال به بیمارستان، نوزادان خود را با کمک تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی پایگاه اورژانس بردخون و دروداحمد به دنیا آوردند.

وی افزود: در این زایمان‌ها هر سه مادر تبعه کشور افغانستان بوده که نوزادان پسر خود را سالم به دنیا آوردند و تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ پس از باز و تمیز کردن راه‌های هوایی، گرم کردن و کلامپ بند ناف و ارائه مراقبت‌ها و خدمات درمانی اولیه و حمایتی برای تکمیل روند مراقبت‌های درمانی و با حال عمومی خوب مادر و نوزاد را به بیمارستان امام هادی (ع) دیر منتقل و تحویل زایشگاه دادند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر گفت: شهرستان دیر دارای پنج پایگاه فوریت‌های پزشکی دیّر، دروداحمد، بردخون، آبدان و دوراهک است که آماده ارائه خدمات اورژانسی در سریع‌ترین زمان و در همه جا به صورت رایگان است.

انتهای خبر/