پاکسازی سواحل بندر دیّر توسط دانش‌آموزان دوراهکی

ساحل شهرستان دیّر توسط دانش آموزان مدارس دخترانه ابتدایی عصمت و متوسطه پروین اعتصامی شهر دوراهک پاکسازی شد.

به گزارش موج دیّر و به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ پالایشگاه پنجم پارس جنوبی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود در سطح منطقه و ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست اقدام به برگزاری مراسم پاکسازی ساحل دیر با همکاری ۷۰ دانش آموز از مدارس دخترانه ابتدایی عصمت و متوسطه پروین اعتصامی دوراهک نمود.

کامبیز صفتی، مدیر پالایشگاه پنجم پارس جنوبی همسو با اهمیت صیانت از محیط زیست افزود: پاکسازی محیط زیست و گسترش فرهنگ محیط زیستی، از مسائل مهمی‌ست که اگر از سنین پایین آموزش داده شود نقش بسزایی در حفاظت و حمایت از محیط زیست در آینده خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پالایشگاه پنجم مجتمع در راستای مسئولیت اجتماعی متعهد می‌باشد، تصریح کرد: آموزش و فرهنگ‌سازی به عنوان راهبرد مهم در حفظ محیط زیست ضروری می‌باشد و همه ما رسالت بزرگی در قبال حفظ، حراست و جلوگیری از تخریب و آلودگی محیط زیست داریم و امیدواریم این گونه مشارکت‌ها ادامه داشته باشد.

در ادامه این برنامه، شاهسونی رئیس اچ اس ئی پالایشگاه پنجم با بیان توجه به اخلاق مداری و انجام مسئولیت‌های اجتماعی و هم‌چنین اهمیت به بوم گردی منطقه و مسائل محیط زیستی بیان کرد: حفظ محیط زیست وظیفه‌ای همگانی‌ست و از این رو همگی با احساس مسئولیت، برای گسترش این فرهنگ بایستی تلاش کنیم.

وی گفت: هدف از برگزاری این اقدام فرهنگی با همکاری مدارس علاوه بر پاکسازی ساحل، آموزش و توجه به محیط زیست، توسعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست در بین دانش آموزان و مشارکت آگاهانه آن‌ها با همکاری گروهی در انتقال این فرهنگ از طریق همسالان است.

انتهای خبر/