مراسم بزرگداشت روز حماسی شهرستان دیّر برگزار می‌شود

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) از برگزاری مراسم بزرگداشت روز حماسی شهرستان دیّر و اختتامیه سومین جایزه ادبی خلیل شعر انقلاب خبر داد.

به گزارش موج دیّر، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه السلام شهرستان دیّر بعد از ظهر جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: مراسم بزرگداشت روز حماسی شهرستان دیّر و اختتامیه سومین جایزه ادبی خلیل شعر انقلاب روز دوشنبه ۱۳ آذرماه ساعت۱۹ با حضور و سخنرانی دکتر اکبر پورات معاون استاندار بوشهر در سالن شهید حکیمی بندر دیّر برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه‌السلام ضمن دعوت از تمامی مردم شهرستان به علت انتخاب این روز اشاره کرد وافزود: در ۱۳ آذر سال ۵۷ مصادف با سوم محرم برگ زرینی از حماسه مردم بندر دیّر در تاریخ این شهرستان است که در جریان مبارزات مردم علیه رژیم شاه، شهیدان احمد حیدری و سمنبر عالی‌پور به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

سرهنگ حسینی نیا فرمانده سپاه شهرستان دیّر از اهالی همیشه در صحنه و مسئولان ادارات و نهادها شهرستان دعوت کرد که در این مراسم حضور با شکوه داشته باشند.

وی در پایان تأکید کرد: مسئولان فرهنگی در روز شهرستان پای کار بیایند و افتخارات بزرگ این شهرستان را معرفی و تجلیل نمایند.

انتهای خبر/