یادواره شهدا حاوی درس‌های بزرگی است

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر با بیان اینکه در یادواره شهدا باید پیام شهدا را دریافت کنیم گفت: درس های بزرگی از یادواره‌ شهدا میتوان گرفت.

به گزارش موج دیّر، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه السلام شهرستان دیّر در یادواره سردار شهید یوسف بردستانی و شهدای بخش بردخون و سالروز شناسایی شهید رستم علی‌بابایی گفت: این یادواره کلاس درسی برای همه‌ی ما است.

وی ادامه داد: در یادواره شهدا باید پیام شهدا را دریافت کنیم و این باعث می‌شود که جایگاه خود را بدانیم که کجا قرار گرفته‌ایم و درس های بزرگی از دل یادواره ها بیرون می آید.

سرهنگ حسینی نیا با بیان اینکه پیام شهید سردار بردستانی و دیگر شهدا برای همه ما این است که برای خداوند کار کنیم و اختلافات را کنار بگذاریم گفت: هرجا که اختلاف هست مشکلات فراوانی وجود دارد.

وی اظهار کرد: ما یاد کسانی را گرامی می داریم که امشب این یادواره به نام این عزیزان و شهید رستم علی‌بابایی است وقتی که به دیار ما چهره‌ای تازه بخشید و برای مردم بردخون افتخار آمیز بود و برخود می‌بالیم که میزبان این شهید بزرگوار هستیم.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر در پایان خاطرنشان کرد: این یادواره فقط یادواره شهدای بخش بردخون نیست بلکه یادواره بیش از ۷ هزار شهید زن و مرد و ۵ هزار شهید کودک غزه‌ای که در زیر دیوارهای بتنی آرمیده‌اند.

انتهای خبر/