نمایشگاه کتاب در دیّر افتتاح شد

همزمان با هفته کتاب‌وکتابخوانی نمایشگاه کتاب با حضور جمعی از مسئولین شهرستان در دیّر افتتاح شد.

به گزارش موج دیّر، غلامرضا شعرانی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیّر در آئین افتتاحیه نمایشگاه کتاب در دیّر گفت: کتاب و مطالعه به عنوان یک انرژی در روح و تن آدمی اثر خوبی دارد.

شعرانی افزود: اگر کتاب در سبد خانوار قرار بگیرد آثار آن در کاهش آسیب‌ها و بزهکاری‌ها در جامعه نمایان خواهد می‌شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با همکاری انتشارات نگاه آشنا در بخش‌های مختلف روان شناسی، رمان، تاریخ، کودک و نوجوان، مذهبی و… با تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصد از ۲۰ آبان ماه تا ۱۲ آذر در پارک بسیج شهر دیّر دایر است.

شعرانی با بیان اینکه بن خرید کتاب با تخفیف به زودی در سطح شهر به ویژه در مدارس بین دانش آموزان توزیع می‌شود گفت: در این نمایشگاه دوهزار عنوان کتاب در قالب بیش از ده هزار جلد در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته کتاب‌وکتابخوانی در شهرستان دیّر اذعان کرد: رونمایی از کتاب دو نفر از نویسندگان شهرستان، اجرای نمایشنامه خوانی و برگزاری شنبه‌های کتاب در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از جمله برنامه‌های هفته کتاب‌و‌کتابخوانی در سطح شهرستان است.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با انجام این فعالیت‌ها در سیر مطالعاتی و افزایش سرانه مطالعه و ترویج فرهنگ کتاب‌وکتابخوانی در شهرستان دیّر نقش بسزایی داشته باشیم.

انتهای خبر/