مجوز واردات خودرو از گمرک دیّر صادر شد

یونس باربرز فرماندار شهرستان دیّر گفت: با موافقت گمرک ایران و پیگیری‌های صورت گرفته مجوز واردات خودرو از گمرک دیّر صادر شد.

به گزارش موج دیّر، یونس باربرز فرماندار شهرستان دیّر در آئین افتتاحیه تعاونی مرزنشینان شهرستان دیّر گفت: جذب سرمایه‌گذار و فعال کردن تعاونی‌های مرزنشینان از راهکارهای مهم در حل مشکلات این تعاونی است.

یونس باربرز افزود: در چند سال اخیر اعمال مالیات‌های سنگین و بدهی‌ها سبب بروز مشکلات این تعاونی شد به گونه‌ای که نتوانست نقش اساسی در اقتصاد و معیشت مردم داشته باشد.

وی اضافه کرد: در دولت سیزدهم با تلاش استاندار بوشهر و مدیریت شهرستان دیّر انتخابات هیئت مدیره تعاونی مرزی این شهرستان انجام شد.

فرماندار دیّر با اشاره به مجوز واردات خودرو از بندر دیّر گفت: مجوز مرکز تخصصی واردات خودرو از گمرک بندر دیّر از سوی گمرک کشور صادر شده که نقش مهمی در رونق اقتصادی این شهرستان دارد.

وی به حوزه زیرساخت‌های بندری پرداخت و خاطرنشان کرد: از سال گذشته تاکنون ۵۰۰ میلیارد تومان در زیرساخت‌های بندر و گمرک دیر هزینه شده و ۹ هکتار محوطه‌سازی و پس کرانه بندر برای حمل و بارگیری و پارک خودرو انجام شده است.

انتهای خبر/