تصادف تندر با کوئیک سه نفر کشته و دو مجروح برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: تصادف یک دستگاه خودروی تندر ۹۰ با یک دستگاه خودروی کوئیک در جاده جم فیروز آباد سه کشته و ۲ نفر مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش موج دیر، سرهنگ صادق مزارعی در گفتگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در ساعت ۱۴۰۰ تاریخ ۲۲ شهریور ماه در کیلومتر ۱۵ محور جم- فیروز آباد یک دستگاه سواری کوئیک و یک دستگاه سواری رنو تندر ال ۹۰ به صورت جلو به جلو باهم برخورد و متاسفانه در این تصادف راننده و سرنشین سواری رنو و راننده سواری کوئیک پس از انتقال به بیمارستان فوت نمودند.

وی افزود: با تلاش ماموران پلیس راه و نیروهای امدادی دو سرنشین دیگر سواری رنو که همگی اعضای یک خانواده بودند مجروح و به بیمارستان انتقال که تحت درمان قرار گرفتند.

سرهنگ مزارعی با بیان اینکه کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را تجاوز به چپ سواری کوئیک اعلام کرده اند، تصریح کرد: لازم است رانندگان در جاده های دوطرفه با صبر و حوصله بیشتر رانندگی نموده و با توجه به علائم راهنمایی و رانندگی از سبقت های نا ایمن پرهیز و در محل های مجاز و در صورت وجود فاصله ایمن با خودروی روبه رو، برای سبقت اقدام نمایند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر در پایان ضمن ابراز تاسف و همدردی با خانواده متوفیان، گفت: می طلبد دستگاه های حاکمیتی مسئول در خصوص تکمیل باند دوم محور جم _ فیروزآباد با دلسوزی بیشتر پیگیری تا انشاالله شاهد تکرار حوادث مشابه نباشیم.

انتهای خبر/