سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر آماده خدمت گذاری به مردم است

سرهنگ سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه السلام شهرستان دیر اظهار داشت: در پی وقوع زمین‌لرزه های متعدد از شب گذشته تاکنون در شهرستان دیر، سپاه سیدالشهدا با تمام ظرفیت خود آماده همکاری با ستاد بحران و خدمت گذاری به مردم در حالت آماده باش قرار دارد.

به گزارش موج دیر، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه السلام شهرستان دیر ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: بسیجیان و پاسداران در سراسر کشور هر زمانی که احساس کرده‌اند که با حضور خود می‌توانند باری از دوش شخص یا گروهی بردارند بدون هیچ چشم داشتی وارد صحنه شده و اقدامات لازم را انجام داده اند.

سرهنگ حسینی نیا ادامه داد: در پی زمین لرزه‌های متعدد در شهرستان دیر سپاه سیدالشهدا این شهرستان از شب گذشته در حالت آماده باش کامل قرار دارد.

سرهنگ حسینی نیا با بیان اینکه پاسداران، اقشار مختلف بسیج و همچنین بسیجیان محلات به حالت آمادگی کامل جهت خدمت رسانی در پی حوادث احتمالی هستند افزود: بسیجیان شهرستان دیر آمادگی کامل را دارند تا در صورت نیاز با تمام ظرفیت خود خدمت رسانی را به مردم ارائه و همکاری لازم را با ستاد بحران شهرستان داشته باشند.

گفتنی است شب گذشته حدود ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه زمین لرزه ای با قدرت ۴.۳ دهم ریشتر بندر دیر را لرزاند و پس از آن، پس لرزه هایی با قدرت ۳.۴، ۲.۸، ۳.۳ و ۲.۶ دهم ریشتر به وقوع پیوست.

انتهای خبر/