اربعین حسینی جلوه‌ی ویژه‌ای از اتحاد و همبستگی جهان اسلام است

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه السلام شهرستان دیر گفت: اربعین حسینی جلوه‌ی ویژه‌ای از اتحاد و همبستگی جهان اسلام و نشانه عشق و دلدادگی به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

به گزارش موج دیر، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه السلام شهرستان دیر عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری بخش بردخون با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: اربعین حسینی جلوه ویژه ای از اتحاد و همبستگی جهان اسلام و نشانه عشق و دلدادگی به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

سرهنگ حسینی نیا با بیان اینکه اربعین حسینی یکی از علامت های الهی برای اثبات بر حق بودن شیعه در جهان است ادامه داد: چهل روزی که از عاشورا تا اربعین اتفاق افتاده است از مقاطع مهم تاریخ است.

وی افزود: حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) با خطبه‌های آتشین و مجاهدت خود توانستند همه توطئه های یزیدیان را خنثی و حادثه کربلا را ماندگار کنند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه السلام شهرستان دیر با بیان اینکه همه ی ما در قیام ابا عبدالله الحسین علیه السلام سهیم هستیم اظهار کرد: کار ما مسئولین و‌هرآنچه که انجام می دهیم در امتداد جهاد تبیین حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) است چرا که پرچم شیعه و اسلام عزیز به وسیله مسئولیت در نظام اسلامی برعهده گرفتیم و باید پاسدار ارزش ها و آرمان ها باشیم.

سرهنگ حسینی نیا اذعان کرد: ابزار تبیین ما مسئولین خدمت صادقانه به مردم است تا به پشتوانه رضایت مردم، رضایت از نظام و اسلام عزیز شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه هرکدام از ما برای باشکوه تر برگزار شدن اربعین حسینی نقشی داریم گفت: با هر ابزاری که داریم ما مسئولین در جامعه امید آفرینی کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان دیر ادامه داد: اگر در عرصه های مختلف مردم شاهد کار جهادی از طرف مسئولین باشند و اگر در برخی مواقع به نتیجه مطلوبی هم نرسیم باز مردم از تلاشی که صورت گرفته هم رضایتمند می شوند.

سرهنگ سیدعلی حسینی نیا راه نجات کشور را تبیین دانست و گفت: اگر دستاوردهای دولت و نظام اسلامی بیان نشود شاهد ناامیدی در جامعه خواهیم بود و میدان را برای توطئه های دشمنان باز کرده ایم.

وی با بیان اینکه یک کار عام المنفعه می تواند جای هزاران سخنرانی را انجام دهد خاطرنشان کرد: با تبیین و‌ گره گشایی و با برنامه‌ریزی و طرح ریزی و بکارگرفتن راهبردهای مختلف و در خدمت مردم بودن بهترین شاخص جهاد تبیین است.

انتهای خبر/