غیبت اعضای شورای اسلامی شهر دیّر در نشست پرسش و پاسخ با مردم

نشست پرسش و پاسخ فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان دیّر با مردم دیّر شب گذشته در حالی برگزار شد که هیچ یک از اعضای شورای اسلامی این شهر حضور نداشتند.

به گزارش موج دیّر، با برنامه ریزی صورت گرفته از طرف ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان دیّر نشست پرسش و پاسخ فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان در هرکدام از شهرهای این شهرستان به صورت جداگانه در هفته دولت برگزار شد.

این نشست‌ها با حضور فرماندار و همه مدیران شهرستان و همچنین شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرها حضور داشتند به جز نشست پرسش و پاسخ در دیّر که اعضای شورای اسلامی این شهر با بی مهری به مردم دیّر در این نشست هیچ کدام یک از پنج عضو این شورا حضور پیدا نکردند.

فلسفه وجودي جلسات پرسش و پاسخ، نهادينه كردن جوابگويي مسئولين به نارسايي ها و مشكلات شهروندان و ارتباط دو سويه طيف مديران و جامعه است.

نظرات و ايده هاي شهروندان و نخبگان هر شهر مي تواند همواره به عنوان بازوان توانمند کمک کار آن شهر و باعث توسعه روز افزون شود.

امیدواریم که در آینده اگر نشست پرسش و پاسخ برگزار می‌شود شاهد اینگونه بی مهری ها از طرف منتخبین مردم به خود مردم از سوی اعضای شورای اسلامی شهر دیّر نباشیم.

انتهای خبر/