سنگر نمازجمعه در تمام ابعاد اثرگذار است

نمایند مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تنها نهادی که می‌تواند در همه ابعاد اثرگذار باشد سنگر نمازجمعه است.

به گزارش موج دیر، حجت‌الاسلام موسی احمدی در جلسه شورای اداری با تسلیت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و همچنین گرامیداشت هفته اقامه اولین نماز جمعه در کشور گفت: دانشمندان سکولار در این برهه از زمان به دنبال دین زدایی هستند.

احمدی ادامه داد: یکی از سنگرهایی که با جریان و افکار سکولار مبارزه می کند سنگر نمازجمعه است.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: قطعاً دشمنان دیده اند که هر جریانی پیش آورده اند خنثی کننده آن جریان، نمازجمعه و ائمه جمعه هستند و به همین دلیل برای تضعیف ارزش های دینی و همچنین ائمه جمعه تمام توانشان گذاشته اند.

احمدی با بیان اینکه به عنوان خدمت گذاران نظام اسلامی جایگاه نمازجمعه را باحضور و تبلیغات خودمان تبیین کنیم گفت: تنها نهادی که می تواند در همه ابعاد اثرگذار باشد نماز جمعه است.

وی با تاکید براینکه مراسم تجلیل از ائمه جمعه باید عمومی برگزار می شد خاطرنشان کرد: ائمه جمعه سنگربان دین هستند و می‌توانستند در حوزه علمیه قم بمانند اما رسالت و وظیفه خود را دیدند که به سوی مردم برگردند و رسالت، روشنگری، تبیین دین، تفسیر آیات و اخبار و روایات را در سنگرهای مختلف داشته باشند.

انتهای خبر/