تاسوعا و عاشورا حسینی همواره الهام بخش بوده است

امام جمعه دیر با بیان اینکه تاسوعا و عاشورای حسینی همواره الهام بخش بوده است اظهار داشت: انقلاب اسلامی با الگو گیری از عاشورای حسینی و عزت طلبی امام حسین(ع) به پیروزی رسید.

به گزارش موج دیر، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیر عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دیر با تسلیت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: تاسوعا و عاشورای حسینی همواره الهام بخش بوده است و انقلاب اسلامی با الگو گیری از عاشورای حسینی و ایستادگی و عزت طلبی و ظلم ستیزی امام حسین علیه السلام به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: عاشورای حسینی فرصت بی نظیری است و باید حداکثر بهره برداری مختلف داشته باشیم.

امام جمعه دیر با اشاره به گفته ی مقام معظم رهبری که می فرمایند نماز جمعه از برکات و نعمات بزرگ انقلاب اسلامی است افزود: نمازجمعه سنگری در دفاع از اسلام و نظام و حقوق مردم است.

حسینی نمازجمعه را قرارگاه ایمان و بصیرت و تقوا دانست و گفت: امیدواریم که بتوانیم با هم افزایی و همکاری همه ی دسگتاه ها و نهادها به ویژه نسل جوان بتوانیم از این ظرفیت عظیم در راستای اهداف نظام اسلامی و رفع مشکلات مردم قدم برداریم.

امام جمعه دیر با بیان اینکه همه نهادها باید برای تقویت سنگر نمازجمعه تلاش کنند تصریح کرد: یکی از نیازها و دغدغه‌های اصلی ما و مردم تأمین وسیله ایاب و ذهاب نمازگزارانی است که در نمازجمعه حضور پیدا می‌کنند و انتظار داریم دستگاه‌ها و نهادها در این زمینه همکاری کنند.

انتهای خبر/