زمینه اشتغالزایی ۲۰۰ نفر توسط بنیاد برکت در شهرستان دیر

علی فرهمند پور مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: در یک سال گذشته زمینه اشتغالزایی حدود ۲۰۰ نفر توسط بنیاد برکت در شهرستان دیر فراهم شد.

به گزارش موج دیر، علی فرهمند پور مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان بوشهر ظهر چهارشنبه در آئین افتتاحیه نمایشگاه کارآفرینان بنیاد برکت شهرستان دیر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: به همت بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان بوشهر نمایشگاه عرضه مشاغل خانگی در حسینیه فاطمه زهرا (س) در قالب ۳۵ غرفه برپاشده است.

وی ادامه داد: تسهیلاتی بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال به کارآفرینان دیری اعطا شده است و توانسته اند حدود ۲۰۰ نفر اشتغال زایی مستقیم داشته باشند.

مدیرکل کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان بوشهر در ادامه به اهداف ستاد اجرایی فرمان امام خمینی ره در سال ۱۴۰۲ پرداخت و گفت: تمام تلاش ما این است که میزان اشتغالزایی در حوزه آبزی پروری و سایر حوزه‌های مرتبط در حوزه نخلستان ها و کشاورزان افزایش دهیم.

علی فرهمند پور در پایان تصریح کرد: از همه مردم شهرستان دیر دعوت می کنیم از این نمایشگاه بازدید کنند و تولیدات و مشاغل خانگی کارآفرینان این شهرستان را مشاهده کنند.

انتهای خبر/