۱۴۰ قطعه زمین به خانواده‌های دارای ۳فرزند در دیر و کنگان واگذار شد

۱۴۰ قطعه زمین در قالب طرح قانون جوانی جمعیت به خانواده‌های دارای ۳ فرزند در شهرستان های دیر و کنگان واگذار شد.

به گزارش موج دیر، یونس باربرز فرماندار شهرستان دیر جمعه شب در مراسم واگذاری ۱۴۰ قطعه زمین به خانواده های دارای ۳ فرزند شهرستان های دیر و کنگان گفت: دولت مردمی و ایران قوی آیت الله رئیسی در حمایت از طرح جوانی جمعیت و ازدواج آسان مکانیزم هایی بسیار خوبی تدوین کرده است که این طرح ها تشویقی کمک می کند که خانواده ها به راحتی هزینه مسکن منهای زمینشان محاسبه شود.

باربرز با بیان اینکه دولت قاطعانه به دنبال این است که هزینه های خانواده ها در حوزه مسکن کاهش دهد افزود: استاندار بوشهر برای تأمین مسکن و نهضت ملی مسکن تلاش های گسترده ای انجام داده است.

وی ادامه داد: استان بوشهر در حوزه نهضت ملی مسکن حائز رتبه های برتر کشور است.

فرماندار دیر بیان داشت: در شهر دوراهک ۱۶ هکتار زمین، در شهر بردستان ۸۰ هکتار زمین و در روستای اولی ۴هکتار زمین به دنبال انجام فرایند کاری این زمین ها هستیم تا به مردم واگذار کنیم.

وی با اشاره به اینکه در شهر دیر ۵۰۰ قطعه زمین و در شهر آبدان ۶۳ قطعه زمین تأمین شده است و زمینه واگذاری در حال انجام است اظهار داشت: از طرح های استان بوشهر احداث شهرک ساحلی است که یکی از شهرک ها در شهر بردخون احداث خواهد شد.

فرماندار دیر در پایان گفت: در شهرستان دیر ۲۲۰ خانواده واجد شرایط طرح جوانی جمعیت هستند که با تشکیل پرونده و طی کردن مراحل اداری، مقدمات واگذاری زمین به این خانواده ها نیز فراهم خواهد شد.

انتهای خبر/