نخستین جشنواره آوای غدیر در شهرستان دیر

سرهنگ سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر اظهار داشت: نخستین جشنواره آوای غدیر با هدف رقابت بزرگ گروه‌های هنری شهرستان دیر با موضوع واقعه غدیر خم برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگار موج دیر گفت: برای نخستین بار در شهرستان دیر جشنواره آوای غدیر همزمان با دهه امامت و ولایت در این شهرستان برگزار می شود.

سرهنگ حسینی نیا با بیان اینکه این جشنواره در سه بخش مختلف سرود، نقالی و شعر برگزار می‌شود افزود: علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این جشنواره به نشانی اینترنتی digiform.ir/dayyer_sorood مراجعه فرمایند.

وی ادامه داد: داوری این جشنواره در یک مرحله انجام خواهد شد و اختتامیه این جشنواره ۱۴ تیرماه خواهد بود و همچنین برگزیدگان جشنواره در مراسم جشن عید سعید غدیر خم در دیر اجرا خواهند کرد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر بیان کرد: به نفرات اول تا سوم در رشته سرود به ترتیب ۳۰، ۲۰ و ۱۰ میلیون ریال، در رشته نقالی نفرات اول تا سوم به ترتیب ۲۰، ۱۰ و ۵ میلیون ریال و در رشته شعر نیز نفرات اول تا سوم به ترتیب هر کدام ۲۰، ۱۰ و ۵ میلیون ریال جوایز اهدا خواهد شد.