محموله بزرگ مواد مخدر در جنوب استان بوشهر زمین گیر شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف یک دستگاه خودرو تریلی و کشف ۲۹۶ کلیوگرم مواد مخدر تریاک و حشیش درشهرستان عسلویه خبر داد.

به گزارش موج دیر، سردار حیدر سوسنی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: روز گذشته ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید “مصطفی خمینی” شهرستان عسلویه حسب اخبار واصله و اقدامات اطلاعاتی از جابجایی محموله بزرگ مواد مخدر مطلع شده که موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با رصد دقیق محور ورودی استان، خودروی کامیون کشنده ولوو مورد نظر شناسایی و توقیف که جهت بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت داده شد.

سردار سوسنی تصریح کرد: ماموران در بررسی دقیق ۱۰۸ کیلوگرم تریاک و مقدار ۱۸۸ کیلوگرم حشیش که به صورت ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه در این راستا دو نفر متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند، گفت: از اولویت های فراجا در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی، مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ است که در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد ضمن اینکه از شهروندان نیز می خواهیم اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای خبر/