۲۴ نفر از مدیران اجرایی استان بوشهر برکنار شدند

معاون استاندار بوشهر گفت: ۲۴ نفر از مدیران اجرایی در استان برکنار شدند و روند ارزیابی مدیران با جدیت دنبال می شود و با کسی تعارف نداریم.

به گزارش موج دیر، اکبر پورات معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار بوشهر عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری دیر گفت: به برکت خون شهدا و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و هوشیاری همه مردم در کشور و تمام نیروهای امنیتی نظامی و انتظامی، امنیت مطلوبی در کشور برقرار است.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال ایجاد روحیه ی یاس و ناامیدی در کشور است که از طریق فضای مجازی روی ذهن نوجوان و جوان ما کار می‌کند که خانواده‌ها باید هوشیاری بیشتری داشته باشند.

پورات وضعیت اشتغال و مسکن را مهمترین مشکل در کشور دانست و بیان کرد: اگر بتوانیم این مشکل را حل کنیم قطعاً به خودی خود مشکلاتی همچون ازدواج و فرزندآوری نیز برطرف خواهند شد و به نتایج خوبی خواهیم رسید.

معاون استاندار اظهار کرد: شهرستان دیر ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد، از جمله آن ظرفیت دریا است و باید بتوانیم ظرفیت های پنهان دریا را شناسایی کنیم که به زودی همایشی در دانشگاه خلیج فارس بوشهر با دعوت از اساتیدب از تهران برگزار خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: اولویت اصلی به کار گیری نیرو در پارس جنوبی با ۴ شهرستان جنوبی است که با همکاری فنی و حرفه‌ای به دنبال آموزش جوانان هستیم.

وی با اشاره به انتخابات اسفندماه سال جاری گفت: راهبرد نظام مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و اولویت اول حضور حداکثری مردم در انتخابات است و بعد از آن انتخاب نمایندگان انقلابی و خدمتگزار به مردم و انقلاب اسلامی است.

پورات اذعان کرد: در انعکاس اخبار و اقدامات دولت، ضعف دیده می شود و باید روابط عمومی ها در نهاد ها و ادارات فعال تر شوند.

پورات بیان کرد: با توجه به صحبت های معاون اول رئیس جمهور، وضعیت اقتصادی و معیشتی در نیمه دوم سال جاری بهتر خواهد شد و دولت همه توان خود را به کار گرفته است و در تلاش است که وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم را بهتر کند.

معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: روند ارزیابی مدیران در شهرها و چه در روستاها با جدیت دنبال می‌شود و با کسی تعارف نداریم و در استان نیز ۲۴ نفر از مدیران اجرایی برکنار شدند و به دنبال استفاده از ظرفیت جوانان نخبه و انقلابی هستیم که بتوانیم در دولت از آن استفاده کنیم.

انتهای خبر/