۷۳ کیلوگرم موادمخدر در عسلویه کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه سرهنگ کارآگاه حسین خواجه از كشف ۷۳ کیلو گرم مواد مخدر تریاک از یک دستگاه تریلر درشهرستان عسلویه خبر داد.

به گزارش موج دیر، سرهنگ کارآگاه حسین خواجه در خصوص این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با رویکرد مبارزه با قاچاقچیان و حاملین مواد مخدر و احتمال اینکه سوداگران مرگ از این ایام استفاده کرده و اقدام به انتقال مواد مخدر نمایند ،مامورین انتظامی ایست بازرسی شهید مصطفی خمینی (ره) با حساسیت بیشتری نسبت به کنترل خودروهای عبوری پرداخته که به یک دستگاه تریلر یخچال دار مشکوک و مظنون که جهت بررسی بیشتر توقیف و به داخل مقر انتظامی انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی عسلویه افزود: مامورین با بررسی دقیق قسمتهای مختلف کامیون ، تعداد ۲۱ بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن ۷۳ کیلوگرم که در قسمت های مختلف کابین راننده به صورت ماهرانه جاساز شده بود، کشف و ضبط نمودند.

سرهنگ خواجه در پایان با بیان اینکه در این راستا نیز یک نفر متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد، گفت: عزم و اراده پلیس در برخورد با سوداگران مرگ خصوصا در این ایام بسیار جدی بوده و پلیس از هیچ اقدام و کوششی در این رابطه فروگزار نخواهد بود.

انتهای خبر/