زیرساخت های گمرک دیر ارتقا یابد

خاندوزی گفت: باتوجه به حجم رو به افزایش ترانزیت گمرکی و عدد و رقم عملکردی خود گمرک بندر دیر نسبت به سال های گذشته باید زیرساخت های موجود را ارتقا دهیم.

به گزارش موج دیر، سید احسان خاندوزی عصر جمعه در حاشیه سفر به شهرستان دیر در جمع خبرنگاران گفت: در حاشیه دور دوم رئیس جمهور به استان بوشهر بنده مامور شدم سلام گرم رئیس جمهور را به مردم خوم گرم شهرستان دیر و شهرستان های اطراف ابلاغ کنم.

وی ادامه داد: جلسه ی بسیار سازنده ای را با نمایندگان اقشار و گروه های اقتصادی و اجتماعی و همچنین مقامات محلی شهرستان دیر در فرمانداری دیر با حضور امام جمعه محترم، فرماندار دیر و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی داشتیم.

خاندوزی با بیان اینکه در این نشست به بیان دغدغه هایی از سوی اقشار مختلف مردم در خصوص زیر ساخات های شهرستان بیان شد گفت: این مطالبات توسط وزارت اقتصاد ، وزارت نفت، وزارت راه و شهرسازی در حوزه های جاده ای و کاهش خسارات و تلفات جاده ای که وجود دارد به عنوان دستاوردهای این سفر برای مردم این منطقه پیگیری جدی صورت خواهد گرفت.

وی درباره ی ظرفیت های بالای بندر دیر در حوزه گمرک و ترانزیت بیان اظهار داشت: باتوجه به حجم رو به افزایش ترانزیت گمرکی و عدد و رقم عملکردی خود گمرک بندر دیر نسبت به سال های گذشته باید زیرساخت های موجود را ارتقا دهیم.

خاندوزی با اشاره به افتتاح ۱۱ واحد منازل مسکونی سازمانی گمرک اذعان نمود: همچنین برخی از دستاوردهای عملکردی سال آینده در زمینه ارتقا گمرک منطقه نیز پیگیری می‌شود.

وزیر امور اقتصاد و دارایی با بیان اینکه مشکلات مالیاتی مودیان منطقه را پیگیری می‌کنم، عنوان کرد: برای کمک ویژه به بخش کشاورزی و کاهش تعرفه‌های محصولات کشاورزی در راستای افزایش انگیزه و رغبت کشاورزان شهرستان دیر پیگیری لازم انجام می‌شود.

انتهای خبر/