شناخت ظرفیت های پنهان منطقه یکی از اصول کلیدی مدیریت است

حجت الاسلام موسوی احمدی گفت: شناخت ظرفیت های پنهان و آشکار منطقه و برنامه ریزی کردن برای ارتقا منطقه یکی از اصول کلیدی مدیریت است.

به گزارش موج دیر، نماینده مردم چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در آیین کلنگ زنی کارخانه تولید اتانول در دیر گفت: از ابتدای انقلاب دنیای استکبار جنگ را بر ما تحمیل کردند و ما را تحریم کردند و اموال ما را مصادره کردند تا شاید این نظام و انقلاب را متوقف کنند و مردم ما را از پا در بیاورند.

حجت الاسلام موسوی احمدی افزود: خداوند متعال همانگونه که حضرت موسی را نجات داد و به پیروزی رساند نظام مقدس ما هم با صبر و مقاومت و ایثار و با دادن شهید چون کوه ایستادند و چون سرو سرافراز بودند و در مقابل تمام برنامه های دشمن ایستادند تا این پرچم به دست صاحب اصلی آن با دست مبارک رهبر انقلاب بسپارند.

احمدی بیان کرد: درود بر شما مسئولین عزیز و بزرگی که آرمان های امام را اجر می گذارید و عمل می کنید و درود بر سرمایهگذارانی که امروز در جنگ اقتصادی مانند جنگ نظامی در مقابل مستکبران ایستادند.

وی ادامه داد: در بحث زنجیره های ارزش افزوده در گاز که در کنار شرکت متانول که منبعی عظیم و بزرگ است در خاورمیانه کار بسیار بزرگ و گرانقدری است.

وی با بیان اینکه شناخت ظرفیت های پنهان و آشکار منطقه و برنامه ریزی کردن برای ارتقا منطقه یکی از اصول کلیدی مدیریت است گفت: حضور صنعت در منطقه یعنی رونق دادن به اشتغال منطقه که جوانان منطقه شهرستان دیر چشم انتظار پتروشیمی ها و پتروپالایش ها و شرکت هایی است که در منطقه ایجاد می شود.

احمدی در پایان تاکید کرد: شرکتهای منطقه از ظرفیت های جوانان همین منطقه استفاده کنند که قطعا هم امنیت سرمایه گذاری برای شما ایجاد می کند و هم حمایت مردم منطقه را برای شما می آورد.

انتهای خبر/